کیسه زباله – بررسی انواع کیسه زباله و موارد مصرف آن

در این پست قرار است به یکی از محصولات پلیمری پر مصرف که کیسه زباله می باشد بپردازیم. این محصول خاص و پرطرفدار در بخش ها و مکان های مختلفی مورد مصرف قرار می گیرد. این نوع محصول با دارا بودن قابلیت هایی متنوع همچو : ضخامت بالا، کیفیت جنسی بالا، کشسانی قابل توجه، دوخت پذیری متنوع، آب بندی و موارد مختلف دیگر، این محصول پلیمری را جزو بهترین محصولات مصرفی تبدیل کرده است. در ادامه مطلب به معرفی انواع کیسه زباله و موارد مصرف آن خواهیم پرداخت. اگر شما یکی از نیازمندان کیسه زباله هستید این مطلب به شما در مورد انتخاب محصول خود کمک خواهد کرد.

برندپلاست ، پیشرو در تولید کیسه های بیمارستانی

ثبت سفارش تولید انواع کیسه های اتوکلاو ، هیدروکلاو ، شیمیایی ، کیسه بذر قارچ (Grow Bag) با سابقه بیش از ۵۰ سال. 

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

انواع کیسه زباله

_
کیسه زباله

کیسه بیمارستانی : یکی از پر مصرف ترین نوع کیسه می باشد. این نوع کیسه باید از نظر کیفیت و آب بندی مقاومت بالایی داشته باشد تا از نشت پساب جلوگیری کند. همچنین این نوع کیسه باید از ضخامت بالایی برخودار باشد تا از پارگی توسط اجسام تیز مقاوم باشد.

کیسه زباله

کیسه بند دار : به صرفه ترین نوع کیسه کیسه بند دار می باشد. این کیسه اغلب در ادارات و مصارف خانگی مورد مصرف قرار می گیرد. هزینه کیسه زباله بنددار نسبت به دیگر نوع کیسه ها کمتر می باشد و از نظر کشسانی و مقاومت در برابر پارگی بسیار مناسب و مقاوم است.

کیسه زباله

کیسه عادی : اغلب از مصرف این نوع کیسه عادی در مراکز خدمت رسانی شهری است. معمولا ضخامت این نوع کیسه بسیار بالا بوده تا از کشسانی بالایی داشته باشد. همچنین این کیسه با انواع مواد درجه ۱ و ۲ تولید می شود.

کیسه زباله

کیسه صنعتی : این کیسه مختص صنایع تولید می شود تا ضایعات خود را درون آن قرار دهند. سایز این نوع کیسه نسبت به کیسه های دیگر بسیار بالا بوده تا حجم بیشتری ضایعات درون خود جا دهد.

کیسه زباله

کیسه لندنی : نام این کیسه برگرفته از نوع دوخت آن است (البته در ایران). دوخت این کیسه به دلیل ستاره ای شکل بودن در هنگام قرار دادن آن درون سطل زباله دیگر نیاز به فرو بردن دست به درون کیسه نیست.

کیسه زباله

کیسه سوئیسی : این کیسه به دلیل دوخت از بغل به سوئیسی نام گذای شده است. مهم ترین نکته این نوع  کیسه کاهش فشار به پایین کیسه است. همچنین درصد نشت مایع پساب درون کیسه به صفر می رسد.

در پایان باید گفت کیسه عضو جدا نشدنی صنایع تولید کننده کیسه می باشد. این محصول با تنوع بالایی که دارد دست تولید کننده گان را باز گذاشته تا بتوانند کیسه های با تنوع بالایی تولید نمایند. در ایران بیشتر خریداران، از کیسه های درجه ۲ و ۳ استفاده می کنند. علت اصلی این موضوع موارد مصرف آن است که اغلب در بخش های جمع آوری زباله استفاده می شود. کیسه زباله های سلفون وحید، در ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. به همین جهت، خریداران می‌توانند کیسه زباله را بسته به نیاز خود، مناسب‌ترین را انتخاب کنند. در نهایت، توجه به این امر، سبب می‌شود تا در هزینه افراد برای خرید، صرفه جویی شود و مقرون به صرفگی کالای مدنظر به مزایای این محصول می‌افزاید.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)
‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *