کیسه اتوکلاو بیمارستانی – تولید ، پخش و فروش کیسه بیمارستانی مستقیم از کارخانه

به کلیه پسماندهای عفونی و زیان آور ناشی از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی، آزمایشگاه های تشخیص طبی و سایر مراکز مشابه که به دلیل بالا بودن حداقل یکی از خواص خطرناک مانند سمیت و بیماری زایی به مراقبت ویژه و مدیریت خاص و استفاده از کیسه اتوکلاو را نیاز دارند پسماند عفونی یا پسماند پزشکی ویژه اطلاق میگردد. اینگونه زباله های عفونی که معمولا زباله بیمارستان ها می باشند اصولا با خِلط، خون، ادرار، مدفوع و ترشحات بیماران مرتبط می باشند. لذا نیازمند امحاء و ضد عفونی از طریق دستگاه های خاصی به روش های گوناگونی چون اتوکلاو و هیدروکلاو و شیمیایی هستند.
هر روش امحا نیازمند تجهیزات مختص به خود می باشد که از نظر کیفیت بسیار حایز اهمیت می باشد. اهمیت این موضوع در جلوگیری از انتشار عفونت و آلودگی به محیط اطراف هست که هر لحظه پرسنل مربوطه را درگیر خود می کند. برای مثال در روش اتوکلاو که از کیسه زباله نسوز استفاده می شود، تحمل پذیری و نوع دوخت کیسه بسیار مهم می باشد. یا در روش امحا به وسیله ی شیمیایی ضخامت و کشسانی و دوخت پذیری نقش اول را در کیفیت ایفا می کند.

برای امحای مواد در هر روش می بایست از کیسه ها مختص به همان روش استفاده شود.

توجه داشته باشید که در صورت انتخاب جنس های نامرغوب این امکان وجود دارد که دچار خسارت های جبران ناپذیری شوید. در متن ذیل به تفکیک توضیحاتی در خصوص هر یک ارائه می نماییم.

امروزه به دلیل افزایش سرسام آور مواد اولیه، اگر از جنس بی کیفیت استفاده شود خسارت قابل توجه ی متحمل مجموعه مصرف کننده می شود. کارخانه تولیدی سلفون وحید توانسته با بروزترین دستگاه آلات و بهترین مواد اولیه کالای اتوکلاوی تولید نماید که دارای ویژگی های بسیار اساسی نسبت به کالاهای مشابه خود دارد. این مجموعه به دلیل صادرات محصولات خود دارای کیفیتی جهانی بوده و امروز محصولات خود را به اقصی نقاط دنیا مانند لبنان، عراق، صربستان، الجزایر و بلژیک صادرات می نماید.
کیسه های اتوکلاو تولیدی سلفون وحید تا آخرین برگه ضمانت کیفیت بازگشت از خرید را دارا می باشد و با خیالی راحت و آسوده می توانید سفارش خود را در صورت مشکل دار بودن بازگشت دهید.

۱ . استفاده از کیسه زباله نسوز یا کیسه اتوکلاو :

کیسه های امحاء پسماند عفونی به روش اتوکلاو (کیسه نسوز) دارای قابلیت و مزایای زیادی چون تحمل دمای بالای ۱۴۰ درجه (نسوز)، تحمل فشار بالا، مقاومت و کشش بالا می باشد زیرا کیسه های حاوی زباله های عفونی تحت فشار (کیسه اتوکلاو) و دمای بالا در داخل دستگاه مخصوص قرار گرفته و بی خطر می شوند.

همچنین در برخی از روش های امحاء بعد از بی خطر سازی بوسیله دستگاه خردکن زباله ریز شده و سپس به درون کیسه های اتوکلاو ریخته می شود. در این روش استریل به محتوای درون دستگاه بخار داده می شود. در فرایند سترون سازی نفوذ بخار امری کلیدی محسوب می شود که عامل اصلی این فرایند نیز محسوب می شود.

از موارد حائز اهمیت در این کیسه ها به دوخت کف باید اشاره نمود. زیرا کوچک ترین نشتی در کیسه اتوکلاو منجر به انتشار مواد عفونی به محیط و گسترش آلودگی خطرناکی خواهد شد. لذا فروش کیسه اتوکلاو امری مسئولیت زا برای تولیدکنندگان محترم می باشد که اگر به درستی نقش آفرینی نکنند منجر به بروز خطرهای جانی برای پرسنل می شود. لازم به ذکر است که کیسه زباله نسوز این کارخانه چند لایه، دارای استحکام بالا، دو دوخت در کف کار، طلایی رنگ و در ابعاد گوناگون تولید می گردند.

۲ . کیسه امحاء پسماند عفونی به روش شیمیایی :

کارخانه تولیدی سلفون وحید با در اختیار داشتن دستگاه های به روز دنیا اقدام به تولید کیسه های امحاء پسماند عفونی متناسب با روش شیمیایی کرده است.
در روش شیمایی عمل سترون سازی از طریق اشتعال ماده گندزدا به داخل کیسه های حاوی پسماند و قرار گرفتن در دستگاه صورت میگردد. در پایان این عمل سر کیسه های پسماند بی خطر شده به وسیله دستگاه دوخت زده شده و فرایند امحاء پایان می پذیرد. کیسه های تولید شده در این روش از لحاظ مواد اولیه و ساختار به مراتب متفاوت تر از کیسه های دیگر روشهای امحاء می باشند.
از آنجا که استعمال ماده گندزا سبب تجمع آن در انتهای کیسه میشود لذا دوخت کف این کیسه ها بسیار حائز اهمیت است. کیسه های تولیدی این کارخانه چند لایه، دارای استحکام بالا، دو دوخت در کف کار، زرد رنگ و در ابعاد گوناگون تولید می گردند.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.