کیسه زباله بدون بو – تولید و پخش کیسه زباله چندلایه سبک

همانطور که می دانید کیسه های زباله به عنوان کیسه های پرمصرف در دنیا شناخته می شوند در تولید این محصول از مواد اولیه درجه ۲ و بعضا درجه ۳ استفاده می شود. این مواد به دلیل بازیافتی بودن دارای وزن بالاتری نسبت به مواد نو هستند که باعث می شود محصول نهایی دارای وزن سنگین تر نسبت به کیسه های تولید شده از مواد نو گردد. در واقع هرچند کیسه های زباله بازیافتی در کیلو قیمت پایینی دارند ولی هر برگ این کیسه ها دارای قیمت بالاتری نسبت به کیسه های نو دارند. همچنین کیسه های بازیافتی دارای بوی ناخوشایندی می باشند که بعضا به دلیل استفاده چندباره از مواد دارای بوی غیرقابل تحملی هستند. در صورتیکه استفاده از کیسه های نو بدون بو و حتی به درخواست مشتری دارای بوی عطری می باشد.

اگر بخواهیم جمع بندی مناسبی از نقص های بارز کیسه زباله های بازیافتی نسبت به کیسه زباله سبک داشته باشیم باید گفت کیسه زباله سبک (بدون بو)، از نظر بوی ناخوشایند، رنگ کیسه، قیمت بالاتر به ازای هر برگ و عدم کشسانی بالا نسبت به کیسه بازیافتی در جایگاه بالاتری برخوردار است.

برندپلاست ، پیشرو در تولید کیسه های بیمارستانی

ثبت سفارش تولید انواع کیسه های اتوکلاو ، هیدروکلاو ، شیمیایی ، کیسه بذر قارچ (Grow Bag) با سابقه بیش از ۵۰ سال. 

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

برای فایق آمدن بر این مشکلات

کارخانه تولیدی برندپلاست در سال ۹۵ موفق به تولید کیسه های زباله دولایه گردید. در تولید کیسه زباله سبک – کیسه زباله بدون بو (چند لایه) از مواد اولیه درجه ۱ استفاده گردیده است که این امر سبب کشسانی فوق العاده ،بوی خوشایند و رنگ براق و زیبا در این نوع از کیسه ها شده است.

کارخانه تولیدی سلفون وحید، علاوه بر استفاده از مواد اولیه درجه ۱، به دلیل دارا بودن دستگاه های تولی چندلایه توانسته اند محصولی بسیار با کیفیت تر را روانه بازار کند که از نظر ویژگی دارای خاصیت های متمایزی می باشد. این محصول به دلیل چندلایه بودن دارای مقاومت بسیار بالا در برابر پاره شدن در برابر اقلام نوک تیز می باشد. به نحوی که بسیاری از مراکز درمانی که دارای زباله های عفونی هستند، از این کیسه ها استفاده می کنند.

از موارد حایز اهمیت این نسل از کیسه ها سبک بودن مواد اولیه استفاده شده می باشد که از جهت اقتصادی تعداد کیسه در هر کیلو را نزدیک به دو برابر کیسه های زباله عادی درجه ۲ نموده است. قیمت کیسه زباله فله تولیدی شرکت سلفون وحید جزء باکیفیت ترین در میان رقبای خود است.

کیسه زباله بدون بو

مزایای خرید کیسه زباله فله – کیسه زباله بدون بو :

  • بوی مطبوع کیسه به دلیل استفاده از مواد درجه ۱ و نو.
  • چند لایه بودن این کیسه ها باعث استقامت و کشسانی فوق العاده آن گردیده است. برای مثال در صورتیکه حفره ای در اثر برخورد یک جسم تیز بر روی کیسه ایجاد شود به دلیل ماهیت چند لایه بودن (همانند تار و پود) لایه های بهم تنیده، مقاومت زیادی در برابر پاره شدن و جر خوردن کیسه از محل ضربه دارد.
  • به دلیل استفاده از تکنولوژی روز دستگاه های پیشرفته کیسه زباله بدون بو – کیسه زباله سبک دارای ضخامت کمی می باشد. به طوریکه در هر کیلو تعداد کیسه زباله چندلایه تقریبا نزدیک به  ۲ برابر کیسه زباله های معمولی می باشد. برای مثال در صورتیکه ای مصرف کیسه زباله عادی یک شرکت ۲ تن در ماه باشد می بایست ماهیانه نزدیک به ۱ تن از کیسه زباله چندلایه را تهیه نماید که منجر به آزادسازی بیشتر فضای انبار می شود.
  • لطافت مثال زدنی این نوع از کیسه ها عمل گره زدن را تسهیل می نماید.
  • امکان تحویل کیسه زباله فله در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۵/۵ ‫(۱ نظر)

۷ دیدگاه

    • باسلام و ضمن وقت بخیر

      شما می توانید با کارشناسان بازرگانی ما در تماس باشید تا علاوه بر راهنمایی شما ، درخواست شما را رسیدگی نمایند .

      باتشکر – سلامی – کارشناس فروش

    • باسلام و ضمن احترام

      به دلیل فرآوری های بسیار زیاد محصولات ، امکان لیست قیمت وجود ندارد .

      لطفا کالا یا اقلام درخواستی را با ذکر دقیق مشخصات اعلام بفرمایید تا پس از بررسی ، قیمت نهایی و به روز آن اعلام گردد .

      باتشکر – واحد فروش

    • باسلام و احترام
      بله . جناب شادابی برای پسماند خشک می توانیم طیف وسیعی از کیسه ها را به شما معرفی نماییم که متناسب با نوع مصرف و اولویت بندی حضرت عالی می تواند متفاوت باشد .
      باتشکر – توکلی

  • سلام در خصوص کیسه زباله بیمارستانی به سایز ۹۰*۱۲۰ و ۸۰*۱۰۰ در رنگ زرد قیمت چقدر میباشد که در صورت قیمت مناسب میخوام درخواست ۱۰۰۰ کیلو کنم

    • باسلام و احترام
      کارخانه تولیدی سلفون وحید با بیش از نیم قرن تجربه در حوزه تولید انواع کیسه های پلاستیکی قادر به تولید محصولی باکیفیت می باشد .
      در خصوص تولید کیسه زباله بیمارستانی می توانید با این شرکت تماس حاصل بفرمایید تا همکاران بخش فروش آخرین قیمت ها را به حضورتان اعلام بفرمایند .
      مجموعه سلفون وحید با تولید کیسه زباله های مخصوص بیمارستانی طبق استاندارد و قیمت مناسب ، باعث جلب رضایت مشتریان عزیز خود شده است .
      باارادت فراوان – توکلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *