کیسه استریل مواد غذایی – تولید ، فروش و پخش انواع کیسه بیمارستانی و صنعتی

تولید محصولات غذایی روز به روز با پیشرفت چشمگیری روبرو است و همین امر باعث شده حساسیت ها به محصولات تولیدی افزایش پیدا کند. طی دهه‌های گذشته با افزایش تنوع باکتری و بیماری، سازمان‌های مسئول سلامت اجتماعی شروع به اعمال قوانین و دستور عمل‌هایی کرده‌اند تا از بروز و شیوع هرگونه بیماری اجتماعی جلوگیری شود. یکی از این دستور عمل‌ها استفاده از دستگاه استریل مواد غذایی است. این دستگاه وظیفه دارد محصولاتی را که درون آن قرار می‌دهند را آنی از هر گونه بیماری و باتری نماید. به این روش بسته بندی در خلاء هم نیز می‌گویند. این عمل فقط در کارخانه جات تولیدی صورت نمی‌گیرد بلکه هر تولید کننده‌ای که محصول غذایی را بسته بندی می‌کند باید از این روش برای بی‌خطرسازی محصول انجام دهد. لازم به ذکر است برای قرار دادن محصولات غذایی همچو ذرت، مواد غذایی حیوان خانگی و … باید از کیسه استریل مواد غذایی استفاده کرد.

برندپلاست، تولیدکننده انواع کیسه های پلاستیکی برای ثبت سفارش تولید و مشاوره در خصوص محصول مورد نیاز خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

فواید کیسه استریل مواد غذایی

  1. از بین بردن باکتری‌های درون بسته بندی
  2. افزایش مانده‌گاری مواد غذایی
  3. امکان استریل اکثر مواد غذایی
  4. امکان دوخت پذیری
  5. تحمل دمای بالای ۱۲۰ درجه سانتی گراد
  6. مقاومت بالا در برابر پارگی
  7. تنوع ضخامتی بالا
کیسه استریل مواد غذایی

علت عمده استفاده از کیسه استریل مواد غذایی حفظ تازگی و مانده‌گاری محصول است. کیسه های استریل بسیار مقاوم و با کیفیت بالا تولید می‌شوند و از فیلم استریل نه تنها مقاومت دمایی بالایی دارد بلکه به دلیل خواص آب بندی عالی خود از نفوذ هوا نیز جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، نیازی به نگرانی در مورد صدمه دیدن کیسه استریل در طول عقیم سازی وجود ندارد. کیسه های استریل ما ظاهری درخشان و کیفیتی مناسب محصولات شما تضمین می‌کنند، حتی پس از استریل شدن. اگر شما محصولی دارید که نیاز به استریل شدن دارد و نمی‌دانید کدام روش و کیسه مناسب محصولتان است می‌توانید با همکاران ما تماس بگرید تا آن‌ها شما را راهنمایی کنند.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *