سلفون بسته بندی چیست ؟ – تولید و فروش انواع سلفون مناسب بسته بندی

در این پست سعی بر این داریم تا انواع سلفون بسته‌بندی را مورد بررسی قرار دهیم و به شما بگوییم که هر کدام از سلفون‌ها برای چه محصولی مناسب است. سلفون های بسته‌بندی بهترین محصول برای Packing محصولات مهم و فساد پذیر می‌باشد. سلفون پس از اکتشاف و تولید عمده به صورت گسترده مورد مصرف قرار نمی‌گرفت تا با گذشت مدت زمان طولانی و پیشرفت تکنولوژی و اهمیت یافتن بهداشت محصول کارخانه جات تولیدی در جستوجو محصولی به صرفه و مناسب محصول خود بودند که سرانجام منجر به استفاده از سلفون شد. شاید برایتان جالب باشد. سلفون در سال‌های دور سلوفان نام داشت که پس از گذشت زمان نام آن به سلفون تغییر یافت.

برندپلاست ، پیشرو در تولید کیسه های بیمارستانی

ثبت سفارش تولید انواع کیسه های اتوکلاو ، هیدروکلاو ، شیمیایی ، کیسه بذر قارچ (Grow Bag) با سابقه بیش از ۵۰ سال. 

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

انواع سلفون های بسته بندی

موارد زیر بخشی از سلفون های پرمصرف را مشاهده می کنید که جزء پر  مصرف ترین ها در صنایع مختلف محسوب می شوند. همچنین هر کدام از این سلفون ها در مدل ها و ضخامت های متنوعی متناسب با نیاز مشتری مورد تولید قرار می گیرد.

  1. سلفون محافظ غذا
  2. سلفون پالت بند
  3. سلفون BOPP
  4. سلفون شیرینگ
  5. سلفون لبه چسبدار
  6. سلفون ته دوز
  7. سلفون چاپی
سلفون بسته بندی

سلفون محافظ غذا

_
سلفون بسته بندی

سلفون محافظ غذا : این نوع سلفون همان طور که از نامش پیداس برای حفظ و نگهه داری از میوه و سبزیجات استفاده می شود. اغلب علت استفاده از این محصول برای جلو گیری از تغییر رنگ، خرابی و صادرات محصول به کشور های دیگر است. برخی از سلفون های بسته بندی محافظ میوه امکان چاپ طرح و لوگو را دارند و برخی از آن ها باید مات و برخی شفاف باشند. که هر کدام از این سلفون ها برای یک محصول کشاورزی خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

سلفون بسته بندی پالت بند

_
سلفون بسته بندی

سلفون پالت بند : پالت بند نوعی نایلون چسبنده و کشسان است که از آن در صنایع گوناگونی برای پکینگ انواع کالا استفاده می گردد. معمولا از نایلون های استرچ پالت بند برای سلفون کشی واز این محصول برای بسته بندی انواع مواد غذایی، آشامیدنی، بهداشتی، دارویی، صنعتی، لوازم خانگی و… استفاده می شود. استفاده از این نوع سلفون موجب به وجود آمدن پوشش محافظ دور کالا و محافظت از محصولات در برابر ضربه و آلودگی های محیطی و… می گردد.

سلفون BOPP

_
سلفون بسته بندی

سلفون BOPP : فیلم های پلی پروپیلنی چند لایه که در صنعت با نام مستعار BOPP یا همان OPP در اصطلاح عام به نام ترس شناخته شده اند. چنانچه فیلم های مذکور آمیخته با رنگ شیری شوند به نام ترس صدفی و چنانچه این فیلم ها از یک طرف با لایه نازکی از پودر فلزاتی چون آلومینیوم پوشانده شوند به آنها متالایز گفته می شود. پلی پروپیلن، علاوه بر حالت گرانول و ورق، به صورت فیلم نیز قابل استفاده است.

سلفون شیرینگ

_
بررسی سلفون حرارتی

سلفون شیرینگ : بسته بندی شیرینگ PVC یا کوچک شونده جزوه یکی از محصولات بسته بندی با درجه ذوب به نسبت پایین می باشد. این محصول به محض تماس با حرارت کوچک شده و در صورتی که به دور یک کالا پیچیده شده باشد، به صورت یکپارچه و یک دست به جنس می چسبد. وقتی یک کالا شیرینگ PVC می شود، در حقیقت از ورود گرد و خاک و هوا به آن جلوگیری می شود.

سلفون بسته بندی لبه چسبدار

_
بسته بندی پوشاک

سلفون لبه چسبدار : ویژگی های سلفون سبب شد که صنعت گران متناسب با نیاز های خود اقدام به تولید انواع سلفون با ویژگی های منحصر بفرد خود بکنند. برای مثال وقتی برای اولین بار سلفون اختراع شد، هدف آن ایجاد عایقی ضد آب برای روی میزهای غذاخوری بود. به مرور با پیشرفت صنعت و اختراع دستگاه های تولید چندلایه، محصولات متنوعی همانند BOPP ، CPP ، OPP و … نیز وارد بازار گردید.

سلفون ته دوز

_
سلفون بسته بندی

سلفون ته دوز : این نوع سلفون معمولا برای قرار دادن اسناد کاغذی، بسته بندی گیاهان دارویی در عطاری ها و بسته بندی خشکبار مورد مصرف قرار میگیرد. این سلفون ها قابلیت مصرف در صنایع دیگر را هم دارا می باشد این نوع سلفون به دلیل داشتن دوخت بسیار مناسب از نشت و پارگی جلوگیری می کند. به همین علت محصول بسیار مناسب و به صرفه برای بسته بندی محصولات شما می باشد.

سلفون چاپی : سلفون چاپی به دو نوع مختلف تقسیم می شود که اگر بخواهیم از لحاظ جنس مواد اولیه تقسیم بندی کنیم به دو دسته سلفون PP و سلفون OPP و CPP تقسیم بندی می شود. با استفاده از رول های سلفون طرح دار، بسته های چشم نواز و زیبایی را طراحی کنید. این رول سلفون در رنگ ها و سبک های مختلف موجود است و متناسب با نیاز مشتری امکان تولید آن وجود دارد. فیلم BOPP چاپ شده برای بسته بندی هدایا، اسباب بازی ها، کوکی ها، آب نبات، شیرینی ها، خوراکی ها و هدایای خانگی ایده آل است.

یکی از مهم ترین عاملی که باعث خرید محصول توسط مشتری می شود بسته بندی شکیل و چشم گیر مواد غذایی است، اگر شرکت یا کارخانه تولیدی شما یک برند معروف نیست حتما پیشنهاد می کنیم از یک طراحی مناسب با یک چاپ با کیفیت استفاده کنید زیرا این دو عامل باعث فروش بهتر محصول شما در بین این همه محصول با طراحی های گوناگون می شود.

سلفون بسته بندی

در آخر باید گفت سلفون محصولی خاص و پرمصرف محسوب می‌شود که در مدل ها و طرح‌های مختلف متناسب با نیاز مشتری تولید و عرضه می‌شود. همچنین تنوع محصولی این سلفون‌ها نسبت به دیگر محصولات مصرفی پلیمری بسیار بالا است به همین دلیل این محصول جزء جدا نشدنی و پایه اصلی محصولات پلیمیری محسوب می‌گردد. اگر نیاز به محصولی سلفونی با کیفیت دارید ولی نمی‌دانید کدام محصول مناسب برای شما است می‌توانید با تماس بگیرید تا همکاران ما بهترین محصول را پیشنهاد دهند.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *