فواید کیسه زباله بند دار بیمارستانی – فواید، کیفیت و مقاومت آن

در این پست به بخشی از فواید کیسه بنددار می‌پردازیم. این محصول دارای عمده‌ای از فواید ریز و درشت است که به بخشی از آن در این پست به بررسی قرار می‌دهیم. یکی از مشکلاتی که امروزه بیمارستان ها با آن رو به رو هستند نشت پسماند های عفونی در بیمارستان می باشد که عمدتا به دلیل پارگی کیسه های موجود در سالن های هر بخش وجود دارد. این مشکل اغلب بخاطر این رخ می دهد که کارکنان بخش نظافت به دلیل برخود نداشتن دست آن ها به پسماند درون کیسه مجبور به گرفتن از گوشه های حساس کیسه می شوند. در صورتی که جنس کیسه با کیفیت نباشد به راحتی کیسه پاره خواهد شد. فواید کیسه زباله بند دار نسبت به کیسه زباله های دیگر بیمارستانی برتری بیشتر را دارا می باشد.

کارخانه سلفون وحید برای حل این مشکل شروع به تولید کیسه های زباله بند دار با کیفیتی بالا کرده است که هم از نظر بند و هم از نظر مقاومت در برابر پارگی و کشسانی کیفیت بالایی را دارد. ما در تولید این نوع کیسه زباله از بهترین مواد اولیه موجود در ایران و با استفاده از ماشین الات روز دنیا شروع به تولید این نوع کیسه های بیمارستانی کرده ایم. در تصاویر زیر ضخامت کیسه بند دار و همچنین کیفیت بند کیسه تولید شده توسط ما را مشاهده می کنید که از نظر کیفیت مقاومت در برابر پارگی از کیفیت قابل توجهی برخوردار است

کیسه زباله بند دار بیمارستانی
فواید کیسه زباله بیمارستانی
کیسه زباله بند دار

برندپلاست، تولیدکننده انواع کیسه های پلاستیکی برای ثبت سفارش تولید و مشاوره در خصوص محصول مورد نیاز خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

فواید کیسه زباله بند دار بیمارستانی :

  1. نسبت به کیسه های زباله عادی (با همان سایز) حجم بیشتری پسماند درون کیسه جای می گیرد.
  2. راحتی جابجایی کیسه بهتر از کیسه های عادی زباله می باشد.
  3. استحکام بند کیسه بسیار بالا می باشد و به راحتی پاره نخواهد شد.
  4. صرفه اقتصادی بالا نسبت به کیسه زباله های عادی.
  5. دارای رنگ بدنی های مختلف متناسب به نیاز خریدار.
  6. امکان چاپ طرح مشتری بر روی کیسه.
  7. دوخت مستحکم کیسه.
  8. جلوگیری از ایجاد مصدومیت های احتمالی پرسنل.

کارخانه سلفون وحید به عنوان تولید کننده پیشرو در زمینه انواع کیسه زباله های بیمارستانی پیشنهاد می‌کند، مراکز درمانی علی الخصوص آزمایشگاه ها و بیمارستان ها برای حفظ سلامت محیطی و از همه مهم تر سلامت کارکنان خود از کیسه های بند دار در بخش های مختلف خود استفاده نمایند. یکی از فواید کیسه زباله بنددار که بخش مهم آن هم می باشد قمیت آن می باشد. که نسبت به کیسه های زباله عادی از قیمت مناسب تری برخوردار است. به طور مثال : شما با خرید این محصول از مزیت بسیار بالای فضای خالی کیسه بهرمند می شوید این قابلیت در کیسه های عادی موجود در بازار وجود ندارد که با افزایش هزینه مصرفی صرف کیسه زباله است.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *