سلفون حرارتی PVC – بررسی انواع سلفون و تفاوت آن با سلفون عادی

سلفون یکی از اغلام مهم و ضروری در زندگی امروزی است که حداقل همه ما برای یک بار هم که شده از آن برای بسته بندی یا قراردادن شیء درون آن استفاده کرده‌ایم. اغلب از سلفون برای بسته بندی محصولات مانند: مواد غذایی، کشاورزی و دارویی، بسته بندی کاورهای سی دی و چسب نواری به کار می‌ رود. یکی از زیر مجموعه های سلفون، سلفون حرارتی است که بیشتر برای بسته‌ بندی محصولات از آن استفاده می‌شود. این سلفون پر مصرف با قابلیت شیرینگی که دارد به عنوان بسته بندی برخی از محصولات فساد ناپذیر مورد استفاده و مصرف قرار می گیرد.

برندپلاست، تولیدکننده انواع کیسه های پلاستیکی برای ثبت سفارش تولید و مشاوره در خصوص محصول مورد نیاز خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

انواع سلفون حرارتی و بررسی هر کدام

سلفون حرارتی POF : نایلون شیرینگ حرارتی POF نوعی نایلون است که برای بسته بندی اجناس کنار هم به طور منظم استفاده می شود. قیمت تمام شده نایلون شیرینک POF نسبت به شیرینگ PVC بیش از ۵۰ درصد ارزان تر می باشد.

شیرینگ PVC نرم و خشک : یکی از انواع شیرینگ، فیلم PVC خشک می باشد. که از آن در صنایعی چون بسته بندی دارویی، بسته بندی غذایی و…. استفاده می گردد. رول های PVC نرم، از ترکیب مواد پلیمری و مقادیری اضافه کننده بدست می آید و به دو صورت شفاف و مات تولید می‌شود.

سلفون ویسکوز : این محصول نام دیگر شیرینگ PVC می باشد. فقط تنها تفاوت آن در رنگ و شکل ظاهری محصول است. ویسکوز حرارتی نسبت به شرینگ PVC خشک تر و ضخیم تر است.

بررسی سلفون حرارتی

سلفون‌ها که در واقع یک لایه نازک پلاستیکی هستند و در صنایع مختلف مصارف گوناگونی دارند، که اغلب این صنایع برای بسته بندی محصول استفاده می‌کنند. یکی از اصلی‌ترین مشتریان سلفون صنعت چاپ و صحافی است. زیرا از آن به عنوان روکش سطح چاپ استفاده می کنند تا زیبایی کتاب و از بین رفتن طی مدت زمان متون و محتوای روی کتاب از بین نرود. یکی از بهترین انواع سلفون برای استفاده به عنوان پوشش سطح چاپ سلفون حرارتی است که به خوبی روی سطح می‌چسبد و از خرابی و آسیب ظاهری به سطح چاپ جلوگیری می‌کند. استفاده از سلفون حرارتی باعث استحکام و افزایش طول عمر سطح چاپ می‌شود و تا مدت‌های زیادی از آسیب دیدگی آن جلوگیری می‌کند.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *