لاینر گربه بند دار – تولید ، فروش و پخش کیسه مدفوع گربه با کیفیت بالا

جوامع امروزی به سرعت درحال رشد و شکوفایی است و از سوی دیگر با افزایش علاقه انسان به حیوانات به خصوص سگ و گربه، استفاده از کیسه لاینر گربه هم به شدت درحال افزایش است. داشتن چنین حیواناتی دردسرهای مخصوص به خود را دارند که یکی از این دردسرها مدفوع گربه و سگ است. با تمامی زیبایی ها و حال خوب داشتن این حیوانات، نیاز داریم تا برای جمع آوری پسماند آن ها از کیسه لاینر گربه استفاده کنیم. این محصول کار شما را برای جمع آوری پسماند گربه به شدت آسان می کند. تولیدی کارخانه سلفون وحید جزء اولین تولیدکنندگان این محصول در ایران می باشد همچنین کیفیت این محصول با نمونه های خارجی برابر و حتی در برخی از مدل های آن برتری بسیار بالایی دارد.

شرکت های تولیدی فراوانی برای حل مشکل پسماند حیوانات خانگی دست به کار شدند، که نهایتا نتیجه تلاش‌های آن‌ها منجر به طراحی و تولید باکس های مدفوع گربه شد. تنها مشکل و بزرگترین مشکل این باکس ها کثیف شدن با مدفوع حیوان خانگی بود که باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای صاحبان این حیوانات می‌کرد. پس از این اتفاقات سعی بر حل  مشکل کثیفی باکس کردند که در آخر منجر به تولید کیسه لاینر گربه شد، کیسه ای با کشیدن آن بر روی باکس حیوان خیال خود را از کثیف شدن باکس حیوان راحت کنید.

ویژگی های کیسه لاینر گربه :

  • مقاومت پارگی بالا در برابر چنگ زدن های  گربه
  • ضخامت قابل توجه برای جلوگیری از هر گونه نشت و پارگی
  • بند دار بودن کیسه برای راحتی انتقال کیسه به سطل زباله
  • دو لایه بودن برای مقابله با نشت و نفوذ مدفوع به بیرون
  • به صفر رسیدن احتمال تماس دست با مدفوع حیوان
  • راحتی در خارج کردن آن از درون باکس گربه
  • تنوع رنگ بندی کیسه
کیسه لاینر گربه

برندپلاست، تولیدکننده انواع کیسه های پلاستیکی برای ثبت سفارش تولید و مشاوره در خصوص محصول مورد نیاز خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

اغلب دارندگان حیوانات خانگی به خصوص گربه همیشه با این معضل مواجه بودن که به دلیل احتمال تماس دست با مدفوع گربه و امکان ایجاد انواع بیماری ها همیشه به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل بوده اند. کارخانه سلفون وحید پیشنهاد می کند برای سلامتی خود و خانواده با مصرف کردن کیسه لاینر گربه به راحتی و بدون تماس دست با پسماند مدفوع گربه را به دورن سطل زباله انتقال داد.

کیسه لاینر به گونه ای طراحی شده که در بیشتر ظرف های خاک گربه موجود در بازار جای گیرد و به دلیل بند دار بودن فضای خالی بیشتری نسبت به کیسه های مشابه موجود در بازار را دارد. این لاینر همچون یک کیسه زباله مانع تماس خاک گربه و فضولات با ظرف شما می گردد از کثیفی و انتشار بیماری های احتمالی جلوگیری گردد. شما می توانید با کشیدن بند های آن به راحتی تمامی خاک موجود در ظرف را جمع کرده و مانع پخش آلودگی به محیط زندگی خود گردید. و همچنین با استتفاده از بند های بلند آن می توانید دهنه کیسه راه به راحتی ببندید تا از انتشار بوی بد جلو گیری شود.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *