ویژگی های کیسه اتوکلاو نرم – کاربرد ، فواید و تفاوت آن

کارخانه سلفون وحید طی سال هایی که در زمینه‌ی کیسه های اتوکلاو فعالیت نموده همیشه سعی بر این داشته که بهترین کیفیت محصول خود را ارائه دهد. به همین علت شروع به تولید دو نوع کیسه اتوکلاو، اتوکلاو نرم و خشک کرده است. که هر کدام دارای قابلت های منحصر به  فرد خود هستند. در حال حاضر به صرفه ترین از نظر کیفیت و کارایی کیسه اتوکلاو (PP) می باشد. این نوع کیسه تولیدی پس از بی‌خطرسازی چسبندگی و کشسانی قابل توجه‌ی پیدا می کند. این عمل باعث کاهش درصد پارگی کیسه می شود.

برندپلاست، تولیدکننده انواع کیسه های پلاستیکی برای ثبت سفارش تولید و مشاوره در خصوص محصول مورد نیاز خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

ویژگی کیسه اتوکلاو نرم :

کیسه اتوکلاو (PP) اغلب مورد مصرف مراکز پر جمعیت و حساس مانند : بیمارستان، هواپیما، فرودگاه، ورزشگاه و سایر مراکز پر جمعیت قرار می گیرد. عمده ترین علت مصرف اتوکلاو شفاف در این اماکن دیده شدن محتوای درون کیسه برای جلوگیری از هر گونه خطر جانی و بهداشتی است.
کیسه های اتوکلاو نرم از نظر مانده گاری در فصول سرد سال بسیار مناسب است. زیرا خاصیت های خود را از دست نمی دهد(اغلب کیسه های اتوکلاو موجود در بازار در فصول مختلف سال خاصیت خود را از دست می‌دهند). اغلب کیسه های اتوکلاو موجود، در فصول سرد سال دچار خشکی شدید می شوند که امکان متلاشی شدن حین مصرف را بالا می برد. کیسه اتوکلاو (PP) از مواد اولیه پلی پروپیلن تولیدمی شود. سایز های کیسه اتوکلاو نرم از ۹۰ میکرون تا ۲۰۰ میکرون می باشد. یکی از تفاوت های کیسه اتوکلاو (PP) با کیسه اتوکلاو خشک شفافیت آن و همچنین نرمی کیسه نسبت به کیسه اتوکلاو خشک است.

کیسه اتوکلاو نرم

کیسه اتوکلاو نرم پس از بی خطرسازی به طور قابل قبولی به محتوای دورن کیسه چسبیده و از نشت و پارگی جلوگیری می‌نماید. همچنین اپراتور دستگاه به راحتی می‌تواند کیسه را به هر شکلی از درون دستگاه خارج کند. این عمل باعث صرفه جویی در زمان و نیروی کار می‌شود. در صورت نیاز به کیسه اتوکلاو با سایز متفاوت یا اختصاصی هستید می توانید با ما تماس برقرار نمایید تا توسط کارشناسان ما بهترین محصول مناسب شما را پیشنهاد دهند.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *