کیسه نایلون تبلیغاتی – تولید ، فروش و پخش نایلون های لاندری، بسته بندی

کیسه نایلون نام مستعار فیلم های تولیدی بر پایه پلی اتیلن سبک (LDPE) می باشد که از خواص آن می توان به نرمی و انعطاف پذیری اشاده نمود. البته ترکیبات مواد پایه در تولید اینگونه فیلم ها باعث شده است تا از جهت ظاهری شفافیتی به مراتب کمتر از فیلم های پروپیلنی داشته باشد ولی در عوض دارای کشسانی بهتری می باشند.

شاید به جرات بتوان گفت که هیچ فروشگاه یا مغازه ای وجود ندارد که از محصولات کیسه نایلون استفاده نکند چرا که جزوه اقلام بسیار ضروری در هر مکانی می باشد. هر شرکت و فروشگاهی که ارائه دهنده محصولی است به منظور تبلیغ محصولات خود می بایست کیسه دارای آرم و مشخصات شرکت خود را برروی نایلون به چاپ برساند تا بتواند علاوه بر تحویل جنس به مشتریان، برند خود را نیز تبلیغ کند. کیسه های نایلون با تنوع در نوع دسته و ضخامت و کیفیت دارای انواع مختلفی می باشند.

برندپلاست ، پیشرو در تولید کیسه های بیمارستانی

ثبت سفارش تولید انواع کیسه های اتوکلاو ، هیدروکلاو ، شیمیایی ، کیسه بذر قارچ (Grow Bag) با سابقه بیش از ۵۰ سال. 

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

امروزه برخی از افراد سودجو با اتکاء به عدم دانش مشتریان با ارائه جنس های بی کیفیت و نامناسب، باعث فروش کیسه نایلون نامرغوب به بازار می شوند. در فروش کیسه های نایلون چند عامل نقش اساسی دارند. مانند : جنس، نوع چاپ، نوع دوخت انتهایی و استقامت دسته تعیین کننده اصلی کیفیت جنس است. در انتخاب کیسه مورد نظر خود می بایست به این نکته توجه ویژه داشته باشید که به درستی نیاز خود را شناسایی کنید. پارامترهایی از قبیل : حداکثر وزن قابل تحمل کیسه، ابعاد اقلامی که در کیسه قرار می گیرند و همچنین شکل این گونه اقلام بسیار حائز اهمیت می باشد.

فروش کیسه های نایلون برای چه افرادی مناسب است ؟

  • انواع کیسه های چاپی و تبلیغاتی
  • انواع کاور و پوشش های محافظتی
  • انواع بسته بندی مواد غذایی،پتروشیمی و نساجی
  • انواع کیسه های پسماند
  • انواع کیسه های تبلیغاتی
  • انواع کیسه های لاندری و اتوشویی (Landry Bags)
  • استفاده بسیار عمده در صنایع کشاوزی
  • استفاده به عنوان بسته بندی های مقاوم
کیسه نایلون

برای مثال کتاب ها و ابزارها که دارای قسمت های تیز هستند می بایست در کیسه های مقاوم قرار بگیرند تا کیسه پاره نشود. از سویی اگر به دنبال یک کیسه بسیار مقاوم هستید که می بایست وزن بسیار بالایی را تحمل کند بهتر است از کیسه نایلون (دسته موزی) استفاده کنید. این محصول مناسب جابجایی و تحمل وزن تولید می شود. کارخانه سلفون وحید پیشرو در تولید انواع کیسه های بیمارستانی و مصرفی می باشد.اگر به دنبال کیسه مناسب محصول خود هستید می توانید با ما تماس بگرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

۲ دیدگاه

  • سلام برای بسته بندی ادویه جات به کیسه های با سایز حد اقل ده تا بیست سانت و طویل نیاز دارم که به صورت لوله مانند باشد تا سر و ته انرا با دستگاه بسته بندی دوخت حرارتی کنم  فقط نمیدونم چه اسمی دارند لطفا کک کنید

    • باسلام و احترام
      برای بسته بندی ادویه جات شما نیازمند کیسه هایی هستید که از گرید های بهداشتی مواد پلاستیکی تهیه گردند .
      در این نوع بسته بندی شفافیت ، دوخت پذیری و نوع دستگاه بسته بندی حضرت عالی از اهمیت بسیار زیاد برخوردار می باشد .
      برای ارایه راهنمایی دقیق لطفا با شماره تلفن های کارخانه تماس گرفته و مشاوره تخصصی دریافت نمایید .
      باتشکر – سماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *