ضخامت سلفون مصرفی – تفاوت مصرف هر کدام از ضخامت ها در صنایع مختلف

سلفون، یک فیلم نازک از سلولز بازیافت شده است، معمولاً شفاف به صورت شفافا تولید شده و عمدتا به عنوان یک ماده بسته بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سال ها بعد از جنگ جهانی اول، سلفون تنها فیلم پلاستیکی قابل انعطاف و شفاف بود که برای استفاده در اقلام متداول مانند بسته بندی مواد غذایی و نوار چسب موجود مورد استفاده قرار می گرفت. سلفون در بازار کشورهای محتلف معانی متفاوتی دارد. اصطلاح سلفون نیز در صنایع و بازار ایران به مواد پلیمری می گویند. فیلم های پلیمری به سه دسته پلیمرهای طبیعی، مصنوعی و سنتزی تقسیم می شوند. گروه اول شامل فیلم هایی است که از پروتئین، لاستیک طبیعی و سلولز ساخته می شوند و پرمصرف ترین نوع این فیلم ها در دنیا سلفون به حساب می آیند. سلفون جزء مهم ترین محصولات در رده بسته بندی مواد مصرفی قرار دارد.
سلفون به شکل های مختلفی تولید می شود. این محصول ضخامت های متنوعی دارد، اما نکته ی جالب این است که هر کدام از این ضخامت ها در صنایع مختلفی مورد مصرف قرار می گیرد. ضخامت سلفون، بخش مهمی از محصول را نشان می دهد که مشتری می تواند متناسب با نیاز خود خریداری می کند.

برندپلاست ، پیشرو در تولید کیسه های بیمارستانی

ثبت سفارش تولید انواع کیسه های اتوکلاو ، هیدروکلاو ، شیمیایی ، کیسه بذر قارچ (Grow Bag) با سابقه بیش از ۵۰ سال. 

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

بخش های مرتبط با ضخامت سلفون

  • ضخامت های بزرگ برای بخش های مختلف بیمارستانی
  • کیسه ادرار
  • یورین بگ
  • انواع رول های سرنگ
  • بسته بندی مواد غذایی
  • انواع کیسه های مقام در برابر هوا
  • کیسه های فساد
  • بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی های زیپ کیپ
بررسی ضخامت سلفون

بررسی سلفون ضخیم

همانطور که از نامش پیداست سلفون ضخیم، دارای ضخامت بالایی می باشد که اغلب برای بسته بندی مواردی که باید وزن های سنگین تحمل کند استفاده می شود، مانند گونی های بزرگ قند و شکر، اما برای قند و شکر از نایلون ضخیم نیز استفاده می شود اما سلفون ضخیم دارای شفافیت بسیار بالاتری از نایلون دارد. از سلفون ضخیم فقط برای بسته بندی محصولات با وزن بالا مورد مصرف قرار نمی گیرد از این محصول برای بسته بندی به مواد غذایی و ضنعتی به صورت بسته بندی پاکتی انجام می گیرد. جنس تشکیل دهنده سلفون پاکتی BOPP است که به اشتباه به سلفون عادی PP نسبت داده شده است که این موضوع درست نمی باشد. همچنین از این محصول بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی و خوراکی استفاده می شود در صورت مراجعه به فروشگاه ها می توانید به راحتی با خرید یک خوراکی مانند شکلات تفاوت ضخامت سلفون BOPP و PP را تشخیص دهید. کارخانه سلفون وحید پیشرو در تولید سلفون با ضخامت متنوعی است. ضخامت سلفون تک لایه از ۲۵ میکرون شروع شده و تا ۴۰۰ میکرون تولید می شود.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *