نایلون شفاف – تولید ، فروش و پخش نایلون ضخیم و نازک

یکی از خاصیت های خاص مواد نایلونی، کدر بودن ظاهر آن نسبت به سایر مواد نایلونی مانند سلفون و دیگر انواع کیسه ها می باشد. به طور کل LDPE که پایه اصلی تشکیل دهنده نایلون ها می باشد، دارای برخی از ویژگی های ذاتی می باشد که برای تغییر آن نمی توان از روش های مرسوم مانند افزودن مکمل و مواد افزودنی استفاده نمود و برای حصول این موضوع باید دست به دامان دستگاه های تولید بروز شد. نایلون شفاف در حقیقت نسل جدید کیسه های نایلونی می باشد که در عین لطافت و کشسانی دارای شفافیت بسیار ایده آلی نسبت به کیسه های نایلونی مشابه می باشد. این دست محصولات طی گذر زمان دچار تغییر می شوند. تغییر به این معنا که تولیدکنندگان با فرمولاسیون های که به دست می آورند می توانند محصول با کیفیت و کاربردی تری را تولید و عرضه نمایند.

برندپلاست، تولیدکننده انواع کیسه های پلاستیکی برای ثبت سفارش تولید و مشاوره در خصوص محصول مورد نیاز خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

ویژگیهای نایلون شفاف :

  • ویژگی اول نایلون های شفاف در مقابل کیسه های نایلکسی لطافت بالای نایلون های شفاف می باشد.
  • ویژگی دوم برخلاف کیسه های نایلکسی قابل تولید بودن آن تا عرض پایین (معمولا ۷۵) می باشند نایلون های شفاف قابل تولید تا عرض ۱۱۰ سانتی بوده و این امر باعث شده تا بتوان از این کیسه ها در مصارف مختلف استفاده نمود.
  • ویژگی بعدی قابلیت دیگر نایلون های شفاف تولید این کیسه ها در ضخامت های مختلف می باشد به نحوی که امکان تولید این کیسه ها تا ضخامت ۱۶ میکرون باعث شده تا برخی این محصول را به عنوان رومیزی استفاده کنند.
  • این محصول قابل عرضه تا عرض ۱۵۰ سانت و ضخامت حداکثر ۱۰۰۰ میکرون می باشد. با توجه به تکنولوژی روز این محصول، می توان از نایلون های شفاف در صنایعی که نیازمند بسته بندی نرم و در عین حال شفاف می باشند استفاده نمود. هدف از تولید اینگونه فیلم ها رفع معایبی است که هر یک از انواع فیلم های سلفون به دلیل شکنندگی بالا و فیلم های نایلون به دلیل شفافیت پایین می باشد.
نایلون شفاف

نایلون های تولیدی کارخانه سلفون وحید امکان تولید از عرض ۱۰ سانت تا ۱۵۰ سانت بدون کاست و با کاست را دارا می باشند. دستگاه های چندلایه در این مجموعه قادر هستند خواص اختصاصی را برای مشتریان فراهم کنند. از جمله این خواص می توان به کاهش یا افزایش استحکاک، تغییر رنگ، تغییر براقیت در داخل و خارج از کیسه اشاره نمود.

کیسه های نایلونی کاربردهای بسیار فراوانی دارند. از جمله آن بسته بندی قطعات خودرو، بسته بندی وسایل پلاستیکی، بسته بندی قطعات تیز و برنده و … همچنین برای بسته بندی لباس های خشکشویی و البسه بیمارستانی که نیازمند وکیوم نمی باشند کیسه های نایلونی انتخاب مطلوبی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیرامون نایلون شفاف انتخاب دقیق برای کسب و کار خود می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

۷ دیدگاه

    • باسلام و عرض ادب
      برای بسته بندی میوه فله خشک بهترین گزینه استفاده از نایلون می باشد .
      همچنین در صورتیکه میزان مصرف شما تناژ می باشد می توانیم به صورت اختصاصی برای محصولی با شفافیت بالانر و درخشندگی بیشتر نسبت به نایلون تولید نماییم.
      باتشکر – سماعی

  • با سلام . سوالی داشتم . من برای بسته بندی محصولاتم که از جنس فوم برد هستند و در عرض های تقریبی ۶۰ سانت و طول تقریبی ۱ متر هستند ، از چه محصولی استفاده کنم ، و از خاصیت وکیوم هم برخوردار باشه و با حرارت پایین بسته بندی  جمع بشه و نتیجه مطلوب رو در بسته بندی شفاف بهم بده ، 

  • با سلام برای بسته بندی زغال چه متریال و محصولی رو شکل و شمایلی رو پیشنهاد میکنید ؟

    • سلام و احترام
      برای بسته بندی زغال انواع بسته بندی های نایلونی و سلفونی وجود دارد .
      بسته به سبک کاری و میزان سفارش متفاوت می باشد .
      برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل بفرمایید .
      باتشکر – سماعی

    • باسلام .
      خیر برای میز عسلی می بایست از طلق های PVC استفاده کنید که این مجموعه تولید نمی کنه
      باتشکر – حمیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *