کیسه زباله بند دار – تولید ، فروش و پخش کیسه زباله بیمارستان ها و صنعتی

در این پست قصد داریم به معرفی کیسه زباله بنددار یا همان کیسه زباله بندی بپردازیم. کارخانه سلفون وحید با بیش از ۵۰ سال تجربه، تولید کننده کیسه زباله بنددار با بهترین کیفیت می‌باشد.

امروزه استفاده از کیسه زباله بنددار در تمامی مراکز، ارگان‌ها و منازل امری ضروری می‌باشد. شاید در نگاه اول هر کیسه ای که توانایی نگهداری یک وسیله را داشته باشد به عنوان کیسه زباله تعریف گردد. ولی این تعریف برای کیسه‌های زباله امری اشتباه است. زحمت تمیز نمودن محیط که حاصل از نشت پسماند داخلی کیسه زباله می‌باشد به مراتب پر هزینه تر از انتخاب یک کیسه زباله مناسب می باشد. طی این سال ها تولید کننده گان سعی بر این داشته اند که محصولی با کیفیت و کارایی مناسب ارائه دهند که خوشبختانه سلفون وحید یکی از این تولید کنندگان بوده است.

فرض کنید مدیر یک شرکت یا بیمارستان هستید و برای کاهش هزینه و امنیت بهداشتی کارکنان خود نیاز به یک محصولی همانند کیسه بنددار دارید که با کیفیت و کاربردی باشد. اگر از کیسه زباله بند دار استفاده نکنید به جز اضافه کردن هزینه های سربار برای جمع آوری پسماندهای مجموعه خود، مجبور هستید هزینه ی جداگانه ای را صرف تامین مواد شوینده اضافی و هزینه اتلاف زمان کارمندان را نیز تامین نمایید. به همین علت استفاده نمودن از کیسه های بند دار از همه لحاظ برای مرکز تحت مدیریتی شما بهتر می باشد.

ایده تولید کیسه زباله بند دار از کجا ایجاد شد ؟

تولید زباله و روش های دفع و نابودی آن مسئله ای است که همواره بشر با آن روبرو بوده است. یکی از مهم ترین مواردی که می بایست در شرکت ها و مراکز درمانی رعایت شود، عدم نشت پسماند به محیط اطراف می باشد. این موضوع به حدی جدی می باشد که در تمامی دنیا اعم از کشور عزیزمان، بخشی تحت عنوان “بهداشت محیط” در اکثر سازمان ها و مراکز درمانی، مسئول بررسی موارد بهداشتی و استاندارد کیسه زباله می باشد.

در شرکت هایی که تولید پسماند بالایی دارند برای اینکه پسماند جمع شده از داخل کیسه زباله سر ریز نشود. اپراتورهای خدماتی مجبور هست که کیسه های زباله را تا نصف کمتر پر نمایند تا به راحتی بتوانند کیسه زباله ها را گره بزنند. این کار باعث می شود که مصرف کیسه زباله یک مرکز تقریبا به ۲ برابر حالت عادی برسد.

 برخی دیگر از مصرف کنندگان برای حل این مشکل از بست های پلاستیکی استفاده می کنند. که این بست ها خودشان نوعی هزینه سربار بر روی کیسه زباله می باشد که هزینه هر کیلو کیسه زباله را تا حدود ۵۰% افزایش می دهد. برای رفع این مشکل طراحان صنعتی دستگاه کیسه زباله بند دار طراحی نمودند. این دستگاه به دلیل تکنولوژی بالا باعث شده است که بتوان از حجم حداکثری کیسه استفاده نمود و همچنین با دارا بودن بند در دهانه خود می تواند از انتشار آلودگی به محیط اطراف جلوگیری نماید.

کیسه زباله بند دار

مواردی که در انتخاب کیسه زباله بسیار حائز اهمیت می باشد به شرح ذیل می باشد :

کیفیت کیسه زباله :

کیفیت در کیسه زباله های بنددار شامل استحکام، نداشتن بوی نامطبوع و عدم چکه پذیری می باشد، این بخشی از پارامترهای کیسه زباله بنددار است که باید تولید کنندگان از آن پیروی کنند. کارخانه تولیدی سلفون وحید با استفاده از بروزترین دستگاه های تولید و دوخت پلاستیک، کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند.

تعداد برگ در یک کیلو کیسه زباله :

اشتباه رایج در مصرف محصولات پلاستیکی استفاده از واحد کیلوگرم بدون در نظر گرفتن میزان مصرف آن می باشد. اهمیت فوق العاده مهم این پارامتر آنجایی محسوس است که یک مشتری به دنبال قیمت مناسب می گردد. اگر شما یک کیلوگرم کالا را در زمان دیرتری مصرف کنید آن کالا صرفه اقتصادی بیشتری دارد. تعداد برگ کیسه زباله بند دار به دلیل استفاده از تکنولوژی بالا، می تواند تقریبا تا ۳ برابر کیسه زباله های عادی بیشتر شود. این یعنی کاهش قیمت تا ۳ برابر.

حجم دپوی پایین تر کیسه زباله :

معمولا یکی از مشکلاتی که مصرف کنندگان بزرگ زباله مثل مراکز درمانی و سازمان های بزرگ با آن دست و پنجه نرم می کنند. فضای زیادی است که کیسه زباله های آن در انبار اشغال می کند. کیسه زباله های بنددار به دلیل سبک بودن و بسته بندی به صورت رول، فضای اشغالی شما تا حدود ۴ برابر کمتر می نماید. این یعنی فضای بیشتر. به عبارتی اگر ماهیانه ۳ تن نایلون زباله عادی مورد مصرف باشد. با تهیه این کیسه زباله بنددار این مقدار به ۱ تن کاهش می یابد موارد مصرف این کیسه زباله مقاوم شامل : مراکز درمانی و بهداشتی، هتل ها و رستوران، منازل شخصی، ادارات و ….

قیمت کیسه زباله بند دار :

شاید در نگاه اول فکر کنید کیسه زباله های بند دار قیمت بالایی دارند ولی در اشتباه هستید؟! برای متوجه شدن این موضوع شما باید به نوع مصرف خود نگاه کنید. مصرف کیسه زباله به صورت برگ برگ می باشد نه کیلوگرم. به عبارتی اگر شما ۱۰۰۰ کیلوگرم کیسه زباله را در یک ماه مصرف کنید. باید تقریبا ۳۵۰ کیلوگرم کیسه های زباله بنددار برای مصرف یک ماه خود تهیه کنید. که همانطور که تصور می کنید هزینه نهایی که صرف خرید کیسه زباله می شود بیشتر از کیسه بنددار است.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *