کیسه زباله عمده – تولید ، پخش و فروش کیسه زباله بازیافتی

کیسه های زباله عمده مشکی که در عام مردم به کیسه زباله‌های عادی شهرت دارد جز پرمصرف ترین نوع از کیسه زباله در دنیا محسوب می‌شود. تنوع رنگ و سایز در این نوع از کیسه‌های نایلونی براساس سفارش مشتری امکان پذیر است این نوع کیسه به دلیل بالا بودن بازار تقاضا اکثر تولیدکننده‌گان جزء محصولات خود در نظر دارند. کارخانه تولیدی سلفون وحید با بهره گیری از جدیدترین دستگاه آلات روز دنیا سهم بزرگی در تامین انواع کیسه های پسماند مراکز درمانی، شرکت‌های دولتی و خصوصی در سراسر ایران و کشورهای همسایه از جمله عراق، گرجستان، ترکیه و افغانستان دارا می‌باشد. در اغلب کشورها به منظور کمک به محیط زیست، برای پسماند خانگی خود از کیسه های درجه دو استفاده می کنند.

برندپلاست ، پیشرو در تولید کیسه های بیمارستانی

ثبت سفارش تولید انواع کیسه های اتوکلاو ، هیدروکلاو ، شیمیایی ، کیسه بذر قارچ (Grow Bag) با سابقه بیش از ۵۰ سال. 

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

کیفیت کیسه زباله های عادی چه میزان است ؟

کیسه زباله عمده مشکی نسبت به کیسه زباله چندلایه دارای تعداد کمتری در یک کیلو می‌باشد. معمولا شرکت های پیمانکار نیاز به کیسه زباله رنگی یا کیسه زباله عریض دارند و از کیسه زباله عمده مشکی استفاده می‌نمایند، در صورتیکه با مصرف کیسه زباله های بنددار یا کیسه زباله های چند لایه می‌توان هم لحاظ کیفی و اقتصادی انتخاب بهتری را دارا بود.
کیسه زباله در اغلب کشو های اروپایی طرفدار های زیادی دارد. زیرا این محصول به دلیل هزینه تمام شده بالا در این کشورها مجبور به صادرات آن می‌کنند. شاید برایتان جالب به نظر بیادید که کیفیت محصول مصرفی این کشورها به چه صورت است، طیق بررسی های ما این کشور ها اکثر مواقع از کیسه های درجه افتاده می‌کنند. این به این معناس که کیفیت محصول تولیدی در صورت قابل قبول بودن مشکلی برای صادرات آن وجود ندارد. لازم به ذکر است اکثر کشورهای اروپایی به دلیل اهمیت بالای محیط زیست و محافظت از آن سعی می کنند از محصولات درجه استفاده کنند تا به راحتی به چرخه بازیافت باز گردد.
کیسه زباله عمده

فروش کیسه زباله عمده مشکی دارای مزایای زیر می باشد:

  • دارای ضخامت بالایی نسبت به کیسه زباله مواد نو دارا می‌باشد.
  • تعداد در هر کیلو نسبت به کیسه زباله بند دار، کیسه زباله پرفراژدار، کیسه زباله چندلایه کمتر می‌باشد.
  • کیسه زباله های شرکت تولیدی سلفون وحید دارای کشسانی و مقاومت خوبی می‌باشد.
  • فروش کیسه زباله عمده مشکی در سایز های دلخواده مشتری قابل عرضه می‌باشد.
  • تهیه شده از مواد درجه ۲ می‌باشد.
  • قابلیت صادرات و رقابت با کیسه های زباله در سایر کشورها را دارا می‌باشد.

توجه : شرکت تولیدی سلفون وحید آماده همکاری با شرکت های فعال در حوزه تجارت بین المللی می‌باشد. همچنین امکان تولید انبوه محصولات متناسب با نیاز مشتریان خود را دارا می‌باشد. این شرکت افتخار دارد با اتکا به سابقه بیش از ۴۰ ساله خود پاسخگوی نیاز مشتریان خود در داخل و خارج از مرزهای کشور عزیزمان ایران باشد.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

۱۰ دیدگاه

  • با سلام. هیات مدیره برج بوستان۲ واقع در سعادت آباد خواهان خرید عمده کیسه زباله در سایز بزرگ برای سطل های زباله طبقات هست. لطفا تولیدات شرکت رو برای ما اعلام کنید واتساپ و تلفن ۰۹۳۵۴۱۹۵۱۳۹

  • با سلام
    لطفا قیمت کیسه زباله کیلویی سایز ۶۵*۸۰ رابفرمایید و هزینه پست به استان گیلان چقدراست. شماره واتس اپ ۰۹۳۹۵۶۲۰۵۱۶

  • درود.مجتمع پیوند در سعادت آباد خواهان خرید عمده کیسه زباله است. لطفا تولیدات و قیمتخود ،خصوصا کیسه زباله مشکی را برای ما ارسال بفرمایید.شماره واتساپ ۰۹۱۲۳۱۶۵۷۳۵

  • باسلام.. قیمت کیسه زباله مشکی خانگی کیلویی میخواستم.. برای پخش مویرگی میخوام حداقل میزان سفارش عمده چقدر است؟ آیا برای سفارشات بالاتر تخفیف هم داده می‌شود؟ شماره واتساپ ۰۹۱۷۱۸۴۲۵۹۷… ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *