سفره سلفونی – چهار دلیل برای استفاده از سلفون بر روی میز های رستوران ها و تالارها

در این مقاله قصد داریم به معرفی ۴ ویژگی سفره سلفونی تالارها بپردازیم. امروزه به دلیل افزایش سطح رفاهی و فرهنگی مردم، رعایت بهداشت در محیط هایی که با سلامت انسان در تماس هستند استفاده از سفره سلفونی بسیار حائز اهمیت می باشد. یکی از این موارد رعایت بهداشت در میز های رستوران ها و مراکزی می باشد که در آن غذا سرو می شود.

همان طور که در پست های پیشین اشاره شده، استفاده از مواد شوینده همانند شیشه پاک کن ها و مواد شوینده بر روی میز ها می تواند خسارات جبران ناپذیری بر بدن انسان داشته باشد. استفاده از این مواد شیمیایی امکان به وجود آمدن انواع بیماری های پوستی شود. به همین علت برای جلوگیری از این مشکلات بهتری پیشنهاد و به صرفه ترین، استفاده از سفره های رستورانی است. دراین محصول تولیدی تنوع نوع و سبک بسیار بالا می باشد.

برندپلاست، تولیدکننده انواع کیسه های پلاستیکی برای ثبت سفارش تولید و مشاوره در خصوص محصول مورد نیاز خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

مزیت های سفره سلفونی :

مزیت اول سفره سلفونی :

سلفون ذاتا ماده ای شفاف و براق می باشد که وقتی بر روی میز یا شیشه قرار می گیرد سبب درخشش و انعکاس بسیار خیره کننده میز می شود. این ویژگی اگر در کنار یک ترمه یا یک پارچه در زیر میز همراه باشد جلوه بسیار زیبایی را به میز های رستوان ها می بخشد.

مزیت دوم :

یکی از مشکلات عمده در رستوران ها و تالار ها، مشکل تسریع در جمع آوری میز به منظور آماده شدن برای مشتریان جدید می باشد. به صورت معمول این کار شاید زمان قابل ملاحظه ای را در تعداد بالایی از میزها به خود اختصاص دهد. از طرفی تسریع در جمع آوری میز ها به این شیوه، باعث چرب ماندن و از طرفی کثیف بودن میز شود که باعث نارضایتی در ارباب رجوع می شود. با استفاده از سفره سلفونی تالارها می توان از این مشکل جلوگیری نموده و به راحتی با جمع کردن سفره تمامی محتوای آن حمع آوری شده، و میز با سرعت و با بیشترین دقت در تمیزی آماده برای مشتریان جدید می گردد.

سفره سلفونی تالارها

مزیت سوم :

واژه سلفون اصالتا از واژه “سلولز” که یک ماده گیاهی می باشد گرفته شده است. از طرفی به دلیل فرآیند دقیق تولید این نوع جنس، برخلاف سایر محصولات نمی توان از مواد بازیافتی، یا مواد درجه ۲ استفاده نمود. همین نکته سبب شده است که سلفون ذاتا ماده ای بهداشتی و تمیز محسوب شود. امروز برای کاهش بهای تمام شده محصولات از مواد کربنی در تولید سفره ها استفاده می کنند. مواد کربنی ذاتا بر پایه مواد سخت هستند و غیر بهداشتی می باشند. ولی از آنجایی که قیمت آنها پایین می باشند برخی از تولید کنند در سفره های خود از این نوع مواد استفاده می کنند. برخلاف سفره های مذکور که غیر بهداشتی می باشند، سفره های سلفونی کاملا بهداشتی می باشند و می توانند در تکریم و سلامت مشتریان نقش بسیار ارزنده ای داشته باشند.

مزیت چهارم :

متناسب با نیاز و مصرف مشتریان تولید سفره سلفونی تالارها به ۲ صورت قابل عرضه می باشد. حالت اول عرضه به صورت رول های ۲۰ تا ۳۰ کیلویی و حالت دوم به صورت برش خورده و متناسب با سایز میزهای هر رستوران. این مدل بسته بندی سبب شده که مشتریان متناسب با نیاز خود بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. برای مثال برخی از رستوران ها چون نیازمند تسریع در امر جمع آوری می باشند از نوع برش خورده و برخی دیگر از نوع رول استفاده می کنند. امروزه اکثر تالار های پذیرایی لوکس از سفره سلفونی تالارها به صورت رول استفاده می کنند.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *