بسته بندی پوشاک و لباس – بهترین گزینه سلفون لبه چسبدار

ویژگی های سلفون سبب شد که صنعت گران متناسب با نیاز های خود اقدام به تولید انواع سلفون با ویژگی های منحصر بفرد خود بکنند. برای مثال وقتی برای اولین بار سلفون اختراع شد، هدف آن ایجاد عایقی ضد آب برای روی میزهای غذاخوری بود. به مرور با پیشرفت صنعت و اختراع دستگاه های تولید چندلایه، محصولات متنوعی همانند BOPP ، CPP ، OPP و … نیز وارد بازار گردید که هرکدام به دلیل فرآوری های مخصوص به خود مناسب برای یک کاربرد می باشد. و بدین ترتیب صنعت پلاستیک وارد فصلی نو در تنوع محصول و کیفیت شد. امروه بیشترین سهم بسته بندی پوشاک را سلفون لبه چسبدار به خود اختصاص داده است.

برندپلاست، تولیدکننده انواع کیسه های پلاستیکی برای ثبت سفارش تولید و مشاوره در خصوص محصول مورد نیاز خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

تاثیرات سلفون در صنعت بسته بندی پوشاک

در صنعت پوشاک ظاهر زیبا یکی از عمده ترین موارد، در بازار خرید و فروش می باشد. امروزه برای بسته بندی پوشاک و لباس به خصوص لباس های مردانه به اصطلاح عامیانه از سلفون لبه چسبدار (به صورت علمی به ترس لبه چسبدار معروف می باشد) استفاده می شود. از نظر علمی این جنس از خانواده سلفون ها می باشد ولی فراوری آن به صورت ۵ لایه می باشد. این امر سبب می شود که سلفون تولید شده به هیچ وجه کشسانی نداشته باشد و از طرفی دارای براقیت بالایی باشد. به زبان ساده تر، سلفون لبه چسبدار به دلیل شباهت زیاد به شیشه مورد توجه صنف پوشاک قرار گرفته است.

اگر بخواهیم به صورت دقیق تر به کیسه های لبه چسبدار نگاهی داشته باشیم. این کیسه ها در ۲ نوع کلی تولید و وارد بازار عرضه می شوند که هرکدام دارای ویژگی هایی می باشد. نوع اول این کیسه ها در اصطلاح تخصص به سلفون لبه چسبدار معروف می باشد. منظور از سلفون در اینجا، سلفونی می باشد که به روش Blown تولید شده است. این جنس دارای دوخت پذیری بسیار مقاوم بوده و از طرفی شفافیت و براقیت قابل قبولی را به مشتریان ارائه می نماید. از مزیت عمده این محصول می توان به قیمت بسیار مناسب و کمتر در قیاس با ترس های لبه چسبدار نام برد.

بسته بندی پوشاک

نوع دوم این کیسه ها که معمولا در بازار و دسترس عوام می باشد به ترس لبه جسبدار شهرت دارد. ترس یا همان BOPP از خانواده سلفون ها می باشد که به صورت Cast و در ۵ لایه ساخته می شود. این محصول به دلیل نوع فرآیند پیچیده ای که دارد دارای مزایای فوق العاده ای می باشد و متناسب با نوع کاربرد مشتریان می تواند در انواع صدفی، متالایز و … عرضه شود. ترس لبه چسبدار بسیار شفاف تر و محکم تر از سلفون های Blown می باشد و همانند شیشه براق می باشد. این محصول به هیچ وجه دارای کشسانی نیست و می تواند سبب درخشش البسه گردد. از معایب ترس لبه چسبدار نسبت به سلفون لبه چسبدار می توان به قیمت بالاتر این محصول اشاره نمود. و همچنین مقاومت در برابر پارگی به دلیل حجم محصول درون آن پایین می باشد.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *