استاندارد کیسه زباله – بررسی آزمون های کیسه زباله مطابق با استاندارد ملی ایران –  استاندارد ۲۰۵۷

در این پست قصد داریم به تشریح و بررسی استاندارد کیسه زباله بپردازیم. این استاندارد به شماره ۲۰۵۷ تنظیم شده است. با رشد تکنولوژی و افزایش پیدا کردن پسماند، مصرف کیسه زباله نیز بیشتر می شود. از آنجایی که این کیسه ها با زباله پر می شود، برخی از تولید کنندگان در کیفیت این کیسه ها دقت لازم را نداشته و سبب تولید جنسی نامرغوب یا بعضا بلا استفاده می شوند! که باعث ایجاد دردسری های فراوانی برای مصرف کنندگان می شود.

تولید کالای مطابق با استاندارد از ۲ جنبه قابل توجه می باشد. در نگاه اول اگر تولید کننده ای مطابق با استاندارد کالای خود را تولید نماید، می تواند به صورت شفاف و دقیق قیمت نهایی کالای خود را بازگو کند. متاسفانه امروزه در بازار های پلاستیک هر تولید کننده ای ترکیب مواد مختص به خود را دارد و این ترکیب مواد در قیمت نهایی محصول بسیار موثر است. تا جایی که به محض اینکه مشتریان از قیمت ها گله می کنند، برخی از تولیدکنندگان با تغییر ترکیبات خود اقدام به کاهش قیمت و تولید جنسی نامرغوب تر می کنند!! این گونه کارها برای خود تولید کنندگان نیز کاری سخت و نامعقول می باشد، چرا که سبب افزایش ضایعات آنها می گردد.

در نگاه دوم اگر کالایی مطابق با استاندارد تولید شود، مشتریان نمی توانند با توجه به نظرات شخصی خودشان در ارتباط با کیسه های زباله استاندارد تعیین نمایند. به تجربه دیده شده که هر شرکت یا سازمان برای تست کیسه زباله از آزمایش های کاملا ناشیانه ای استفاده می کنند که نتیجه آن برچسب بی کیفیت زدن به جنس می باشد! برای مثال برخی از بیمارستان ها با یک جسم تیز به دوخت کیسه ها فشار می آورند یا اینکه اقدام به تحمیل فشار زیاد به کیسه زباله می کنند که نتیجه آن پاره شدن کیسه ها می باشد. در صورتیکه اگر مشتریان آزمایشات خود را بر طبق مصوبات استاندارد ملی انجام دهند دیگر این اختلاف نظرها پیرامون کیفیت کیسه زباله رخ نمی دهد.

برندپلاست، تولیدکننده انواع کیسه های پلاستیکی برای ثبت سفارش تولید و مشاوره در خصوص محصول مورد نیاز خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران یکی از زیر مجموعه های موسسه استاندارد می باشد که بر طبق قانون و مصوبات شورای عالی استاندارد، می بایست نسبت به استاندارد سازی محصولات صنعتی و تولیدی در کشور اقدام نماید که یکی از این وظایف استاندارد کیسه زباله می باشد. اهداف این موسسه عبارت است از :

  • تعیین، تدوین و نشر استانداردهای ملی
  • انجام تحقیقات به منظور تدوین استاندارد بالا بردن کیفیت کالاهای داخلی، کمک به بهبود روشهای تولید و افزایش کارائی صنایع در جهت خودکفائی کشور
  • ترویج استانداردهای ملی
  • نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری
  • کنترل کیفی کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری و جلوگیری از صدور کالاهای نامرغوب به منظور فراهم نمودن امکانات رقابت کالاهای مشابه خارجی و حفظ بازارهای بین المللی کنترل کیفی کالاهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری به منظور حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب خارجی راهنمائی علمی و فنی تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان
  • مطالعه و تحقیق درباره روشهای تولید، نگهداری، بسته بندی و ترابری کالاهای مختلف
  • ترویج سیستم متریک و کالیبراسیون وسایل سنجش آزمایش و تطبیق نمونه کالاها با استانداردهای مربوط، اعالم مشخصات و اظهارنظر مقایسه ای و صدور گواهینامه های الزام
استاندارد کیسه زباله

لازم به ذکر است از آنجایی که موسسه استاندارد ملی جمهوری اسلامی ایران جزو اعضای سازمان بین المللی استاندارد می باشد، در وظایف خود، از بروزترین پیشرفت های دنیا در حوزه صنعت استفاده می کند. برای مشاهده برگه آزمایش کنترل کیفیت مربوط به استاندارد کیسه زباله می توانید فایل مربوط به آن را دانلود نمایید. در آخر کیفیت کیسه زباله یک مبحث بسیار مهم محسوب می شود و در جوامع امروزی به دلیل افزایش تولید کنندگان رقابت در این صنعت بسیار بالا می باشد و خریدارن به راحتی می توانند بهترین محسوب را نسبت به نیاز خود سفارش و خریداری کنند.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *