فروش کیسه زباله در کنیا – هر گونه کیسه پلاستیکی در کنیا جریمه ۱۹۰۰۰ دلاری دارد

در مقاله ی گذشته به مواجه کشور کنیا با بحران مصرف و فروش کیسه زباله و کیسه های پلاستیکی پرداخته شد.

کشور کنیا برای افرادی که اقدام به واردات یا فروش کیسه زباله و کیسه های پلاستیکی کند را به حبس تا ۴ سال محکوم کرده است. جمع شدن تلّی از کیسه زباله و کیسه های پلاستیکی در کنار هم باعث شده است که بحران های جدی در اقیانوس ها و کشته شدن زیست محیط های دریایی شده است.

برندپلاست، تولیدکننده انواع کیسه های پلاستیکی برای ثبت سفارش تولید و مشاوره در خصوص محصول مورد نیاز خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

واردات کیسه زباله در دیگر کشورها

این قانون جدید و سختگیرانه که در ماه مارچ و در روز دوشنبه به مرحله اجرایی در آمد، به این صورت می باشد که وقتی فروش کیسه زباله در سوپر مارکت ها توسط بازدید کنندگان انجام می شود، این کیسه فقط می بایست در فرودگاه از کیف مشتریان در بیاید.

کنیا همانند بسیاری از کشورهای دیگر همانند چین، هلند، فرانسه و بیش از ۳۰ کشور دیگر شروع به دریافت مالیات ویژه بر روی فروش کیسه زباله و کیسه های پلاستیکی کرده تا بتواند مصرف این کالا را محدود و در مقابل مصرف بی رویه آن جلوگیری کنند.

فروشنده های کنیایی طبق آمار سازمان ملل، سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون کیسه پلاستیکی و کیسه زباله بند دار می کنند و این قانون جدید نگرانی زیادی را در شهر نایروبی ایجاد نمود. خانم جودی واکیانگ وزیر محیط زیست کشور کنیا سعی کرده است، ترس مردم را از این قانون از بین ببرد. او به خبرگزاری رویترز گفته است که هدف اصلی این قانون بر روی تولید کنندگان و توزیع کنندگان کیسه های زباله و کیسه پلاستیکی می باشد.

فروش کیسه زباله در کنیا

کشور کنیا در سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ قانون ممنوعیت استفاده از کیسه های پسماند و کیسه های پلاستیکی را وضع کرد ولی ثمر بخش نبود.

در قانون جدید پس از سال ۲۰۱۱، این قانون تکمیل گردید و جزای توزیع و واردات کیسه زباله و کیسه های پلاستیکی پرداخت بین ۱۹ تا ۳۸ هزار دلار تعیین گردید. همچنین به تولید کنندگان یا واردکنندگان این محصول حبس تا ۴ سال محکومیت دارند. بر طبق قانون جدید وضع شده، محصولات پلاستیکی برای صنایع بسته بندی و بهداشتی همانند کیسه اتوکلاو و کیسه های امحا معافیت دارند. باتوجه به مجوز NEMA یا National Environment Management Authority همچنین از فروش هرگونه کیسه زباله مانند کیسه زباله بند دار، کیسه زباله بازیافتی و کیسه زباله نرم نیز جلوگیری می شود.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *