کیسه رشد – تولید ، فروش و پخش کیسه کِشت هیدروپونیک گیاهان

در این مطلب به معرفی کیسه مناسب برای کشاورزان می پردازیم. اغلب مصرف این نوع کیسه در صنایع کشاورزی است که برای پرورش نهال مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این نوع کیسه ها از پلاستیک است اما در برخی موارد اندک برای پرورش سبزیجات از نوع پارچه ای آن استفاده می شود. گیاهانی که ریشه عمیقی دارند مانند نهال درخت کیسه مخصوص آن، کیسه های رشد است زیرا این نوع کیسه به دلیل مقاومت بالایی که در برابر پارگی دارد گزینه مناسبی برای پرورش انواع نهال درخت خواهد بود. همچنین از کیسه های رشد می توانید در صورت نداشتن مکانی برای کاشت گیاه در منزل خود هم استفاده کنید.

نکات مثبت و منفی کیسه رشد

  1. در هر مکانی قابل استفاده است.
  2. می توانید در مناطقی که خاک مناسبی برخوردار نیست استفاده نمایید.
  3. دارای قابلیت عبور هوا از دورن کیسه.
  4. باعث رشد سریعتر گیاه می شوند.
  5. ماندگاری بالا و هزینه کم آن.
  6. ایجاد خطرات و مشکلات زیست محیطی در صورت قرار نگرفتن کیسه در فرایند امحاسازی.
  7. وزن بالای کیسه که باعث ایجاد مشکل در جابجایی آن می شود.
کیسه رشد

کیسه های رشد ایده‌ی جدیدی نیستند. در دوران باستان گیاهان را در سبد و کیسه های بافته شده کاشته می شد. مصریان باستان سبدهای گیاهی می بافتند و یونانی ها از ظروف بافته شده در باغ های پشت بام خود استفاده می کردند زیرا قابل جابجایی بودند. مدت هاست که بسیاری از باغداران انگلیسی کیسه هایی را به عنوان گزینه ای برای کاشت مستقیم در خاک گلخانه استفاده می کنند.

اغلب اندازه های کیسه رشد از ۲۰ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر است. دهانه کیسه از ۵۰ سانتی متر تا ۱۰۰ سانتی متر طول از ۸۰ تا ۳ متر است. همچنین دهانه کیسه از ۵۰ سانتی متر تا ۱۰۰ سانتی متر طول از ۸۰ تا ۳ متر می باشد. کیسه های رشد ما با ماشین آلات چند لایه تولید می شوند، به همین علت ما می تونیم برخی از رنگ های خاص را برای شرایط شخصی فراهم کنیم. به طور معمول رنگ شامل :

برندپلاست ، پیشرو در تولید کیسه های بیمارستانی

ثبت سفارش تولید انواع کیسه های اتوکلاو ، هیدروکلاو ، شیمیایی ، کیسه بذر قارچ (Grow Bag) با سابقه بیش از ۵۰ سال. 

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

کیسه رشد
کیسه رشد
کیسه رشد

امروزه، برای پرورش گیاهان در گلخانه کیسه ی رشد محصول ایده آلی محسوب می‌گردد، اما علاقه به استفاده از آن به عنوان جایگزین گلدان های پلاستیکی و سنگی بیشتر شده است. علاوه بر این ما می تواینم آرم و متن تبلیغاتی شما را بر روی کیسه چاپ نماییم و در صورت نیاز می توانیم مواد UV که برای جلوگیری از اشعه ماورای بنفش است را به کیسه ی سفارش شما بیافزاییم. در صورتی که نیاز به کیسه رشد دارید و نمی‌دانید کدام کیسه مناسب شماس می توانید با ما تماس بگرید تا کارشناسان ما بهترین محصول مناسب شما را معرفی نمایند.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *