نایلکس دسته دار پلی اتیلن – تولید ، پخش و فروش نایلکس دسته دار مستقیم از کارخانه

نایلکس نام مستعار فیلم های تولیدی بر پایه پلی اتیلن سنگین (HDPE) می باشد. این دسته از فیلم های تولیدی به نسبت پلی اتیلن های سبک دارای انعطاف کم تر، ضربه پذیری بیشتر، شکنندگی بالاتر و شفافیت کمتری هستند. فروشگاه های مواد غذایی، میوه فروشی ها، بوتیک های لباس و … بسیار از این کیسه ها استفاده می کنند که به اصطلاح به آنها نایلکس رکابی یا نایلکس دسته دار می گویند. از آنجایی که نوع مواد نایلکس دارای مقاومت کششی بسیار بالای است در صورتیکه باری خارج از ظرفیت کیسه درون آن قرار گیرد، کیسه کشیده شده و بر خلاف مواد نایلونی پاره نمی شود. همچنین دستگاه های تولید نایلکس دسته دار این امکان را ایجاد می کنند که بتوان کیسه ای با ضخامت بسیار پایین تولید نمود. برای مثال نایلون نان یا نایلون اتوشویی ها به دلیل اینکه معمولا بار سنگینی را حمل نمی کنند بسیار نازک تولید می شوند تا از نظر صرفه اقتصادی برای این دسته مشاغل مناسب باشد.

کیفیت کیسه های نایلکس دسته دار در حوزه قابل بررسی می باشد.

مورد اول کیفیت دوخت این گونه کیسه ها است. یکی از محصولات معروف حوزه نایلکس کیسه های رکابی می باشد که بیشتر در سوپرمارکت ها، فروشگاه ها، میادین میوه و تره بار و غیره استفاده می شود.
این کیسه ها به دلیل اینکه می بایست وزن بالایی را حمل کنند، می بایست دارای دوخت بسیار محکمی در انتهای دهانه خود باشند. گاها برخی از تولیدکنندگان برای افزایش سرعت دستگاه های دوخت خود اقدام به بالابردن دور دستگاه می کنند که نتیجه آن سوختگی دوخت و غیرمقاوم بودن آن است.
مورد دوم شفافیت و استقامت خود جنس می باشد. یکی از پارامتر هایی که نقش اساسی در شفافیت محصولات نایلکسی را دارد، میزان ناخالصی استفاده شده در مواد اولیه می باشد. این ناخالصی علاوه بر اینکه باعث کدر تر شدن محصول می شود، می تواند باعث کاهش شدید کیفیت جنس گردد که در برخی از موارد منجر به پاره شدن بدنه کیسه می شود.
امروزه از مواد نایلکسی در بسیاری از صنایع دیگر استفاده می شود که به عنوان مکمل به مواد اصلی افزوده می شود و سبب استحکام محصول تولیدی می شود که مجال بازگو کردن آن در این پست نمی گنجد.
نایلکس میوه فروشگاهی

برندپلاست ، پیشرو در تولید کیسه های بیمارستانی

ثبت سفارش تولید انواع کیسه های اتوکلاو ، هیدروکلاو ، شیمیایی ، کیسه بذر قارچ (Grow Bag) با سابقه بیش از ۵۰ سال. 

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

عمده کاربرهای نایلکس عبارتند از :

  • انواع کیسه های حمل میوه و مواد غذایی
  • انواع کیسه های فریزری
  • سفره های یکبار مصرف
  • دستکش های یکبار مصرف
  • کیسه نونی (نایلون نان)
  • نایلون اتوشویی – سلفون خشکشویی
کارخانه تولیدی سلفون وحید با بیش از ۴۰ سال سابقه و حسن انجام کار با دارا بودن دستگاه های بروز و نیروی انسانی آموزش دیده آماده تولید و فروش نایلکس دسته دار، کیسه های فریزری، نایلون نان و کیسه های لاندری موردنیاز شما عزیزان را در این حوزه می باشد.
این محصول قابل عرضه در ۲ مدل رول و فله می باشد که متناسب با نیاز مشتری قابل تولید است. امروزه کیسه های فریزری رولی در عرصه رقابت با کیسه های فریزری عادی پیشتاز بوده و به زودی جایگزین این کیسه ها می گردند. همچنین در صورت نیاز مشتری و به منظور ایجاد بستری تبلیغاتی امکان ایجاد چاپ بر روی کیسه های دلخواه شما وجود دارد.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

۱ دیدگاه

  • با سلام و احترام و عرض ادب.  ‌اینجانب  قصد دارم  امور پخش کلیه کیسه های  نایلونی کسبه ها و سایر مشاغل را در استان آذربایجان شرقی راه اندازی کنم و نیاز به حمایت و ساپورت از تولید کنندگان محترم را خواهانم  لطفا در این خصوص  عنایت های لازم می ذیل فرمایید.با سپاس 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *