مقاومت در برابر پارگی کیسه های اتوکلاو بعد از بی خطر سازی

یکی از قابلیت های حائز اهمیت در کیسه های اتوکلاو مقاومت کشسانی و مقاومت در برابر پارگی آن پس از بی خطر سازی است که به چندین بخش مربوط می باشد. این چند قسمت اصلی عبارتنداز : مواد اولیه، ضخامت و اندازه کیسه. زیرا کیسه های اتوکلاو پس از بی خطر سازی به شدت حساس می باشند و امکان دارد حین جابجایی کیسه متلاشی یا دچار پارگی شود که این اتفاق باعث ایجاد آلودگی دوباره و امکان صدمه به پرسنل مسئول را دارد.

مقاومت در برابر پارگی کیسه اتوکلاو :

کیسه های اتوکلاو در برابر نفوذ بخار مقاوم هستند و نباید درب کیسه را چسب یا گره زد، زیرا باعث می شود که بی خطر سازی به درستی صورت نگیرد.

  • دستگاه اتوکلاو نباید به طور کامل پر شود زیرا باید درون اتوکلاو بخار گردش پیدا کند.
  • کیسه های اتوکلاو به دلیل داشتن مواد زائد بیولوژیکی باید حداقل ۳۰ دقیقه در دمای ۱۲۱ درجه سانتیگراد بی خطر سازی شود.
  • شیشه های شکسته شده را درون کیسه های اتوکلاو قرار ندهید زیرا باعث سوارخ شدن کیسه می شود.
  • برای بی خطر سازی مواد جامد باید درون کیسه آب افزوده شود.
  • کیسه را سعی کنید به آرامی از درون دستگاه خارج کنید.
  • ضخامت کیسه در کشسانی و وکیوم تاثیر به سزایی دارد.
  • تنوع فصلی در کیفیت کیسه اتوکلاو تاثیرگذار است.
مقاومت در برابر پارگی کیسه های اتوکلاو

برندپلاست، تولیدکننده انواع کیسه های پلاستیکی برای ثبت سفارش تولید و مشاوره در خصوص محصول مورد نیاز خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

کیسه اتوکلاو پلی اتیلن با چگالی کم

پلی اتیلن متداول ترین پلاستیک در جهان است. پلی اتیلن به دلیل چگالی کم ماده ای است که در اکثر کیسه ها استفاده می شود، به این دلیل است که مقاومت، وضوح و انعطاف پذیری بالایی را ایجاد می کند.

کیسه اتوکلاو پلی اتیلن با چگالی بالا

کیسه های پلی اتیلن با چگالی کم از مواد اولیه نازک و سبک تولید می شود. که علاوه بر کاهش هزینه کیسه، کیفیت مناسبی دارا می باشد. کیسه های اتوکلاو پلی اتیلن با چگالی بالا به اندازه کیسه های اتوکلاو با چگالی کم شفافیت ندارند در عوض از مقاوت کششی بالا و در برابر اجسام تیز استحکام بالایی دارد. این نوع کیسه اتوکلاو هم با کیفیت و اقتصادی هستند.

PP پلی پروپیلن

سلفون پلی پروپیلن پیشنهاد خوبی برای بسته بندی محصول می باشد. زیرا از سلفون پروپیلن شفافیت مناسبی دارد. سلفون باعث جلوگیری از خرابی محصولات غذایی و حفظ بو و تازگی محصول می شود. یکی دیگر از دلایل استفاده از سلفون افزایش زیبایی طراحی محصول است. همچنین مصرف سلفون پلی پروپیلن در دمای بسیار بالا به دلیل امکان ذوب شدن، استفاده از آن پیشنهاد نمی شود.

پلی پرو پیلن

پلی پروپیلن بیشترین وضوح موجود را دارد. این نوع ماده رای محافظت در برابر رطوبت و بخار مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از این صنایع عبارتند از : صنایع دستی، عکاسی، کارت و محصولات عطری مورد استفاده قرار می گیرد.

تصاویر مقاومت کششی و مقاومت کیسه در برابر سوراخ شدن پس از بی خطرسازی

_
مقاومت پارگی کیسه اتوکلاو

در آخر باید به این مورد هم اشاره نمود که مقاومت کیسه متناسب با فرمول تولید کننده آن کیسه مرتبط می باشد. به همین علت تنوع در انواع کیسه های موجود در بازار بسیار زیاد می باشد. به همین علت باید سعی بر این داشت تا با تست انواع این کیسه ها به جنس مورد نظر خود رسید و یا شما می توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند تا بتوانید بهترین محصول متناسب با صنعت خود را سفارش و خریداری نمایید.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *