مشمای فریزر – تولید ، پخش پلاستیک فریزر مستقیم از کارخانه

در ایران به صورت عامیانه به نایلکس مشما نیز گفته می شود . نایلکس در حقیقت به کیسه ها رول های اطلاق می شود که از پلیمر های سنگین یا متوسط HDPE یا MDPE ها ساخته شده باشند . علت اصلی استفاده این مواد در تولید کیسه های نایلکس یا مشمای فریزر استقامت بالای طولی جنس است . به عبارتی این ماده در جهت طول کیسه دارای مقامت کشسانی بالایی می باشند از این رو اگر وزن زیادی درون این کیسه ها قرار بگیرد کیسه کش نمی آید .از سویی دیگر نایلکس در دماهای نسبتا پایین هم مثل فریزر عملکرد قابل قبولی از خود دارد و می توان برای مصارف بسته بندی از آن استفاده کرد . مشمای فریزر می بایست قابلیت نازک شدن خوبی دارد و در ضخامت های پایین هم عملکرد بسیار خوبی دارد .

انواع مشمای فریزر – فریزر رولی و فله

مشمای فریزر در دو صورت رولی و فله قابل عرضه می شود . معمولا برای مصارف خانگی می توان از نوع رولی آن استفاده کرد و برای مصارف تجاری صرف اقتصادی و راحتی در استفاده از نوع فله آن می باشد .در مصارف خانگی سرعت استفاده از کیسه قابل ملاحظه نمی باشد ولی در مصارف فله می بایست اپراتور ها بتنوانند به سرعت از کیسه ها استفاده کنند و آنها را باز و محصول را درون آن جایگذاری نماییند .
برای مصارف خانگی گرماژ مرسوم و مورد پسند با فرهنگ ایرانیان ۲ گرم در هر برگ می باشد . برخی از کارخانه ها برای افزایش سود ، اقدام به نازک تر کردن این محصول می کنند که این امر سبب کاهش استقامت می شود . مشمای فریزری معمولا با بوبین به فروش می رسد که در ۲ نوع ۵۰۰ گرم و ۱۰۰۰ گرمی به فروش می رسد که چیزی در حدود ۲۵۰ برگ و ۵۰۰ برگ می باشند . لازم به ذکر است که تعداد کیسه ها ممکن است تلورانس داشته باشد .
مشمای فله که قبلتر اشاره شد برای مصارف تجاری کاربرد دارد متناسب با نیاز مصرف کننده می تواند بهینه شود . برای مثال داروخانه ها تمایل به استفاده از فریزر ضخیم (۳۰۰ برگی) دارند . یا شرکت های ریلی تمایل به استفاده از فریزر با ابعاد بزرگتر یعنی ۳۰ در ۴۰ دارند . در نوع فله حداقل سفارش کالا ۵۰۰ کیلوگرم می باشد که متناسب به نیاز مصرف کننده اقدامات لازم بر روی کالا صورت می پذیرد
مشمای فریزر

برندپلاست ، پیشرو در تولید کیسه های بیمارستانی

ثبت سفارش تولید انواع کیسه های اتوکلاو ، هیدروکلاو ، شیمیایی ، کیسه بذر قارچ (Grow Bag) با سابقه بیش از ۵۰ سال. 

واتس آپ : ۰۹۳۳۱۲۰۲۰۷۲   -   تلفن ویژه : ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۹۷

عمده کاربرهای کیسه فریزر عبارتند از :

  • بسته بندی محصولات خوراکی
  • بسته بندی گوشت و مرغ برای نگهداری در فریزر
  • بسته بندی حبوبات برای نگهداری در فریزر
  • بسته بندی پوشاک بچه
  • داروخانه ها
  • بسته بندی نان
  • بسته بندی میوه
  • محافظ میوه
کارخانه تولیدی سلفون وحید با بیش از ۴۰ سال سابقه و حسن انجام کار با دارا بودن دستگاه های بروز و نیروی انسانی آموزش دیده آماده تولید و پخش پلاستیک، کیسه های فریزری، نایلون نان و کیسه های لاندری موردنیاز شما عزیزان را در این حوزه می باشد.
این محصول قابل عرضه در ۲ مدل رول و فله می باشد که متناسب با نیاز مشتری قابل تولید است. امروزه کیسه های فریزری رولی در عرصه رقابت با کیسه های فریزری عادی پیشتاز بوده و به زودی جایگزین این کیسه ها می گردند. همچنین در صورت نیاز مشتری و به منظور ایجاد بستری تبلیغاتی امکان ایجاد چاپ بر روی کیسه های دلخواه شما وجود دارد.

کارخانه سلفون وحید پیشرو در زمینه تولید انواع کیسه های نسوز و اتوکلاو بیمارستانی ،کیسه استریل بذر گیاهان ،سلفون های ۳ لایه تا عرض ۱۰۰ سانت ، نایلون ۳ لایه تا عرض ۱۵۰ سانت ، انواع کیسه های Grow Bags با بیش از ۴۰ سال حسن سابقه .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات با ما در ارتباط باشید .

هرگونه کپی برداری از این اثر مورد رضایت نشر دهنده نمی باشد و شرعا و قانونا غیر مجاز می باشد .

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)
‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *